Easterling, poidáno 11.2. 2002 20:11:13 |
Tak udílení Zlatých glóbu se ukázalo jako naprostá fraška. Souhlasím s Ravenem a smnoha dalšími. Jestli se jako fraška ukáže i udílení Oskara, myslím, že milióny lidí na celém světe se začnou bouřit a přestanou mít o pdobné zhovadilosti zájem. Druhý nazgül v pořadí Khamül the EASTERLING si už na ně chystá morgulskou dýku.
|
|
Ony, poidáno 29.1. 2002 15:33:11 |
jj Lucy, ta poslední jeskyně se mu fakt povedla :))
|
|
Lucy, poidáno 28.1. 2002 19:27:39 |
Páni, to je přímo semknutý sevřený šik tolkienovských fanoušků proti snobským americkým kritikům, to je fantazie!:))) Ráda se přidám - ceny nám přece můžou být někde, já bych za ně byla ráda leda proto, že by PJ asi potěšily... (Mimochodem - není to nádherná shoda náhod, že Jackson má iniciály jako Pán Jeskyně v DrD?:))
|
|
Ony, poidáno 28.1. 2002 17:40:09 |
Nemyslel jsem oba dva najednou, myslel jsem, že se nebude čekat další rok na 3 díl
|
|
nenwen, poidáno 26.1. 2002 17:56:50 |
Gimli-on se umi vubec tvarit...
a jinak mate pravdu,vsichni.
me osobne se nelibi May it be,ale to je jedno.
|
|
Raven, poidáno 26.1. 2002 6:24:51 |
To je jasný globy to nezískalo, protože to nebyl komerční film, žádnej sex a málo krve! Za co myslíte, že dostal film Tygr a Drak čtyři oskary, za to, že to byl dobrej film, to ne jen za to, že byl komerční atd. ! :( No, ale pro mě je LOTR nejlepší film po Star Wars(E4,E5,E6) a s tim už nikdo nic neuděla!!!!! ANi nejaky debilove co davaj oskarty a glby!! :D
|
|
NECRO, poidáno 25.1. 2002 9:12:17 |
No me nejvic vadi, ze uz z internetu muzete stahnout dve veze a i navrat krale, sice v hrozne kvalite, ale prece.
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 24.1. 2002 23:02:26 |
To, že další dva díly půjdou současně, je nesmysl ...
|
|
Ony, poidáno 23.1. 2002 22:34:25 |
Mimochodem, víte tedy někdo něco více oficiálního o tom, že další 2 díly by se měli už vysílat společně ?
|
|
Ony, poidáno 23.1. 2002 22:33:09 |
LOTR stojí mimo všechny normální filmy, tak proč ho srovnávat s ostatními a dávat mu nějaké ceny. Je to jen takový dárek všem fanouškům Tolkiena. (I když popravdě mu přeji co nejvíce cen, ale ta Enya na konci filmu mě až příliš brutálně vrátila do reality, nehodila se tam...)
|
|
Jinny, poidáno 23.1. 2002 13:44:04 |
Jackson si možná Glóby nezasloužil, zase takový režisérský génius není, ale Shore ho dostat měl a FOTR klidně mohl být film roku.
|
|
Sulwen, poidáno 23.1. 2002 13:17:44 |
Ani mi to Jinny nepřipomínej, v 11:42 frčím vlakem do Trenčína (Ach jo, proč nejsou ve vlacích televize).
Tak nevím, nemohu komentovat, jestli si FOTR Glóby zasloužil nebo ne, protože jsem filmy typu Moulin Rouge neviděla (a ani po tom nějak netoužím). Viděla jsem nějaké ukázky a hlavně slyšela hudbu. A Shore to měl podle mého názoru v kapse, no trochu jsem se sekla. Na Jackson jsem moc nesázela.
|
|
Jinny, poidáno 23.1. 2002 9:11:21 |
Podle IMDB je FOTR zatím na devatenáctém místě podle výdělků a řekla bych, že do dvou tří týdnů je v první destítce. V SOBOTU NA ČT1 JE V 12:50 DOKUMENT O NATÁČENÍ FOTRA!!!!
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 22.1. 2002 21:41:00 |
Jojo, napjatě očekává cenu za nejlepší film :o) žádný LOTR, ale šílený matematik :-D
|
|
Gimli, poidáno 22.1. 2002 20:19:04 |
Ha Ha E.W. se tváří jak měsíček na hnoji
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 22.1. 2002 20:01:12 |
Nojo ...
Asi ty kritiky štve, že sami nemají procenta ze zisku. Nebo je na ně film příliš dlouhý a Jackson nenechal udělat přestávku na kolu a hamburger :)
Jinak LOTR se celosvětově zaplatil už 2x ... tedy myslím jako celá trilogie :o)
|
|
Catalog, poidáno 22.1. 2002 17:35:40 |
Já bych řek, že Pán Prstenů natrh řiť ostatním filmům i bez trapnejch Glóbů nebo Oskarů. O tom nakonec svědčí těch několik stovek miliónů, které film vydělal.
|
|
MEGAJOHN, poidáno 22.1. 2002 14:30:06 |
Uvidime po Dvou Vezich ...
|
|
lollitka, poidáno 22.1. 2002 14:13:40 |
Já si taky myslím, i když nechápu přesně proč... Kámoš, co to taky čet, mi dneska řek, že od filmu čekal víc a že nerozeznal Beana od Mortensena. Taky prej že to "bylo moc dlouhý a přitom krátký". Uf, co dodat?
|
|
Gar, poidáno 22.1. 2002 13:50:19 |
no a myslim ze my vsichni sme taky tak trochu zaujaty:)))
|
|
Gar, poidáno 22.1. 2002 13:49:09 |
hovadina...soundtrack k Mouli roughe me na plny care zklamal...je pravda ze Jacksom neni uznavanej reziser ale je taky pravda ze u publika(normalniho...ne tech snobu co davaj Oskarty a Glby...)je dneska 100% nejoblibenejsi a to je dulezitejsi...Enya byla moje oblibena zpevacka jeste predtim nez sem znal Stinga...a Lotr je pro me a pro spoustu fandu zarucene ten nejlepsi film fsech dob takze ...at si(censored)....
|
|
Jinny, poidáno 22.1. 2002 13:48:08 |
Američany žere, že na PP akorát tak dali prachy. Mě osobně jsou Glóby a Oskaři ukradený, protože jsou šíleně zaujatý - s čestnou výjimkou Titanicu, který si je zasloužil a taky je získal-, ať si je klidně vyhraje Moulin Rouge (má na soudntracku 90% ukradenejch věcí, ale samozřejmě dostane Oscara za hudbu) a Čistá duše. Zachraňte vojína Ryana, který já osobně považuju za jeden z nejlepších filmů vůbec, získal Oscara jenom za režii a za technický zpracování, jinak mu je ukrad Zamilovaný Shakespeare. Taková romantická kravina - a to říká holka! Nemá cenu americkejm kritiků nadávat do zkurvenejch kreténů.
|
|
lollitka, poidáno 22.1. 2002 13:35:17 |
Tak to je přesný Starrkopfíku. Film o kurvách a o šíleným matematikovi je zajímá víc, to je typický. Ono jde i o to, že to není americkej film, ale novozélandskej. Kde jsou ty časy, kdy Oscara získal Indiana Jones nebo něco podobně zabávnýho, myslím tím PRAVÝ film, ne ty nudný rádoby art filmečky (Zamilovaný Shakespeare atd.) PP nepotřeboje Oscara ani Glóbus, ale ta hudba by si ho určitě zasloužila.
|
|
Mind, poidáno 22.1. 2002 11:12:51 |
Jawohl,mein lieber Starkopf.Du hast das sehr gut geschrieben.Das ist auch meine Meinung.
|
|
Pulper, poidáno 22.1. 2002 10:44:10 |
Varování: Následující text bude hodně vulgární.
Byl bych strašně rád, kdyby LOTR vyhrál co nejvíc zkurvenejch Oscarů, a natrhl tak těm ostatním sračkám prdel!!!
Jinak vcelku souhlasím s předešlými názory.
|
|
Starrkopf, poidáno 22.1. 2002 10:19:21 |
... musím souhlasit s předřečníky. Pro dnešní dobu je příznačné, že "ocenění" obdrží muzikál o kurvách se scientologickou bulimičkou v hlavní roli, zatímco příběh o odvaze, přátelství a cti vyjde naprázdno. Vzal to čert, ten nepřekonatelný dojem z PP mi to nekazí ani trochu.
|
|
Ruby, poidáno 22.1. 2002 9:14:39 |
Historicky platí, že Zlatý Glób a Oskar jsou z 80 % stejní. Takže s Oskárkama pro PP to nevypadá příliš nadějně... ;-)
|
|
glum, poidáno 22.1. 2002 7:16:14 |
osobne povazuju u filmu kupu Oscaru spis jako odstrasujici priklad pusobi na me spis jako reklama tj. negativne ;-) at si strci sve ceny nekam
|
|
Míšánek, poidáno 22.1. 2002 5:57:36 |
Jasně. Američani se zase projevili jako naprostí ignoranti a pitomci. Taky kašlu na to, jestli Pán Prstenů získá nějakou cenu či ne. Důležité je to, že tento film vůbec vznikl, že se opravdu povedl že se dalších pokračování dozajista dočkáme. No a kdo chce vidět filmy bez děje ale plné sexu a krve, ať si jde na něco jiného.
|
|
Garion, poidáno 21.1. 2002 21:40:15 |
Zaplaťpánbůh, ještě kdyby to mělo nějaký ceny. Vůbec mi na tom nezáleží. Pro mě to je zatim nejhezčí film, co jsem viděl a aby se na to někdo koukal kvůli cenám... o to nestojí určitě ani PJ. Podstatný je, že si splnil svůj sen o natočení a že to nebyl propadák. Glóby to nezískalo, protože tam nebyl sex a bylo tam málo krve :-)
|
|