Nostalgie - stará verze webu věnovanému filmu Pán Prstenů
Nová verze - http://lotr.jcsoft.cz
[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]
17.5. 2005 | Belcarnen | Koncert hudby nejen z Pána prstenů; 1.6.2005 doplněnou o malou `recenzi` na koncert | Koncert filmové hudby - malá "recenze"
Tak máme po koncertě a možnosti slyšet několik skladeb z Pána prstenů a především Star Wars na živém koncertu. Musím říct, že šlo o velice příjemný zážitek. Sál Martinů o kapacitě 200 sedících lidí doslova praskal ve švech a už prakticky nebylo ani kde stát. Doufám, že příště se podaří sehnat ještě větší prostory. Na Rudolfinum to zatím není, ale nějakých 400 míst by bylo rozumné minimum... pro začátek. Orchestr pod vedením Jiřího Korynty předvedl obdivuhodný výkon. Na těleso, které spolu hraje zhruba půl roku, je to skoro neuvěřitelné. A touha mistra dirigenty pošoupnout všechny někam dál je očividná.
Jako fanoušek Pána prstenů jsem si úvod koncertu, který byl právě ve znamení hudby z této trilogie, rozhodně užil. Oproti Star Wars v druhé polovině je technické provedení Shoreových skladeb o řád horší a je jasně vidět, že není tolik secvičeno jako díla od Williamse. Aranžmá částí ze Dvou věží mi přijde dost mimo, v tichých a takových "jemných" pasážích orchestr dost ujížděl, bubínek v pozadí byl zbytečně hlasitý... ale čert to vem :-) Pokud mohu radu... tu slečnu na prvních houslích si dobře hlídejte, je fantastická! Obecně smyčce jsou velmi dobré. Kontrabasy skvělé. Při úvodních vteřinách koncertu mi naskočila husí kůže a "byl jsem doma", moc pěkné. Vůbec celé Společenstvo je asi nejlépe sehrané z celé části. Doufám, že se orchestr bude nácviku Pána prstenů v budoucnu dále věnovat a poslechnu si je ještě jednou.
Před sérií hudby od Johna Williamse následovala hudební vložka hosta Bohuše Matuše. Orchestr na pozadí hral moc pěkně, Bohuš Matuš "odzpíval" dvě záležitost a v podstatě působil jako taková výplň ve stylu "předtím to bylo fajn a cokoliv po tomhle bude rozhodně skvělé" :-) Takže jeho účast prostě moc nechápu a byla dle mého názoru zbytečná. Klidně bych si místo toho dal dvě nějaké kratší klasické skladby, třeba ani ne filmové.
No a to už se dostáváme k hudbě Williamsově. Jestli si člověk v prvních částech mohl říkat "jsou to z velké části ještě skoro děti" a "hrají spolu jen pár měsíců", tak v druhé části to neplatilo. Orchestr zde předvědl skutečně špičkový profesionální výkon. Očekával jsem, že Williamsova část (hrána a cvičena určitě déle, dirigent fanoušek...) bude výrazně lepší, ale ten kvalitativní skok byl obrovský. Highlights z Jurassic Parku jsou pro mne, pokud pominu Imperial March, o kterém bude řeč pozdějí, bezesporu vrcholem večera. Až bude orchestr hrát příště, tohle bych rozhodně nevynechával! Po ještěrkách následovala krátká varianta znělky Star Wars a několik útržků z Epizody I. Poměrně hodně fajn. A pak už hlavní titulky znovu, ale tentokrát v plné síle a kompletní. A nezastavitelný potlesk sálu na jejich konci, ač se jej dirigent snažil hrozně roztomile uklidnit a dohrát více skladeb v celku :-) Nepodařilo se. Leia's Theme je moc pěkné a sál se dostával do stále větší euforie. Kterou, dle očekávání, finálně rozdmýchal imperiální pochod. Orchestr se do toho opřel a v ten moment určitě nebyl v sále nikdo, kdo by o jejich schopnostech pochyboval. Jestli bude Williams něčím nesmrtelný, tak tímhle pochodem. A pokud si budete broukat něco po cestě z koncertu domů, tak.. ale to bych se opakoval. Nádhera! Po pochodu následovalo Yodovo téma a závěrečné fanfáry trůního sálu z Epizody IV. Obrovský potlesk a přídavek ve formě hudby, kterou jsem nedokázal přesně zařadit, ale každopádně byla skvělá (podle všeho šlo o Badeltovu hudbu k Pirátům z Karibiku). Další obrovský potlesk. A na úplný závěr znovu imperiální pochod, tentokrát s přídavkem na jedné straně očividné únavy orchestru, ale na druhé adrenalinu v jejich krvi. Bylo to hodně "živé", procítěné a jsem si skoro jist, že v tenhle moment hrál orchestr pro svého "Lorda Vadera" s taktovkou :-)
Děkuji za moc příjemný hudební zážitek. May the force be with you... May it be a light for you in dark places, when all other lights
go out ;-)
Koncert hudby nejen z Pána prstenů
Asi každý fanoušek filmové trilogie po shlédnutí bonusů k rozšířené verzi filmu zalitoval, že Česká republika není mezi místky, kde bude koncertovat Howard Shore se svojí Lord of The Rings Symphony. Malou náplastí na tuto nespravedlnost se může stát Pražský filmový orchestr
pod taktovkou dirigenta Jiřího Korynty. Jedná se sice o jeden z prvních koncertů, ale podle všeho se tomuhle tělesu začíná dařit. Na stránkách http://www.pfo.kvalitne.cz najdete krom fotografií i hudební ukázky. V případě Pána prstenů jde spíše o zkoušky, ale najdete tam i záznam z živého koncertu jiných skladeb. A musím říct, že to zní zatraceně dobře!
Dirigent Jiří Korynta sám hraje na několik hudebních nástrojů. Již od tří let hrál na housle. Učil se též hře na flétnu, trubku, violu a další nástroje. Po ukončení 9. třídy byl dokonce zapsán do Guinessovy knihy rekordů jako hráč na nejvíce hudebních nástrojů (33). Studoval mimo jiné jak na Ježkově, tak i na Státní konzervatoři. Spolupracoval s řadou významných orchestrů jak u nás, tak i v zahraničí. Za zmínku stojí například Česká filharmonie, Plzeňská filharmonie, Virtuosi di Praga, Český symfonický orchestr, Pražský studentský orchestr, ale třeba i legendární Londýnský symfonický orchestr. Kromě toho hrál na celoevropském festivalu Young Euro Classic. V roce 1999 byl jedním ze zakládajících členů Magnum jazz bigbandu. Na webu filmového orchestru píše: "Williams mi přímo učaroval, a tak bylo naprosto jasné, jaké budou mé
životní cíle. V roce 2003/2004 jsem začal mezi svými přáteli a kolegy
rozšiřovat myšlenku filmového orchestru. K mému překvapení jsem se
setkal s velkým zájmem. Tento rok byl pro mě velice těžký, protože to
byl pro mě maturitní rok. Já jsem si však našel čas (pomalu, ale jistě)
dávat orchestr dohromady. První problém byly noty. Velice dlouho jsem
sháněl společnost, která by mi tyto noty dokázala sehnat. Dlouho byla
tato snaha velice marná, až jsem objevil stránky amerického prodejce
not. Skvěle! Chtěl jsem však zkusit, jestli se nedají objednat přes
českou firmu. Nakonec jsem objevil na hudebním veletrhu společnost,
která tuto možnost měla. Po dlouhém projednávání a nekonečném čekání
noty z Ameriky přišly. První objednanou partituru jsem zakoupil
25.9.2004. Když jsem měl noty, začal jsem vyvěšovat po hudebních
školách inzerát o příjmu členů do orchestru. Telefon v jednom kuse
zvonil a lidí bylo víc a víc. Hlásili se hráči ze ZUŠ, z konzervatoří,
akademií a mnoho dalších. Nyní byl orchestr, noty, ale nebyl oficiálně
dojednán sál. Po dlouhém dojednávání se mi povedlo zajistit sál na
Konzervatoři Jaroslava Ježka. Též se povedlo domluvit první zkoušku,
která se uskutečnila 2. 11. 2004. První skladby, které jsme začali
zkoušet byly od Johna Williamse: Soundtrack Highlights (Harry Potter,
A. I., Patriot), Harry Potter I. Po velice špatných zkušenostech ze
společností Wingra® jsem se obrátil přímo na nejlepší obchodníky - na Američany. Ti dodali noty ve správném termínu, levněji,... Později jsem nakoupil další a další noty. A konečně se povedlo zajistit první koncert, který se konal 8.3.2005. Tento koncert byl velice úspěšný. Sál Nuselské radnice praskal přímo ve švech. Lidé seděli všude, kde se dalo. Druhý den po koncertě začali chodit děkovné e-maily a lidé říkali, jak se jim koncert líbil. Jediné, co jsem jim nelíbilo, byl malý sál. Pan ředitel Vraný, z konzervatoře J. Ježka, okamžitě domluvil termín dalšího koncertu pořádaného KJJ. Tentokrát do Sálu Martinů na pražské akademii."
PFO: Episode II - The First Guest
Pražský filmový orchestr - Jiří Korynta, dirigent; Bohuš Matuš, host
31. května 2005 od 19:30 hodin, vstupné je dobrovolné
Sál Martinů, HAMU, Malostranské náměstí 13, Praha 1 (mapa)
PROGRAM: (Změna programu vyhrazena)
- Howard Shore: Suite from the Lord of the Rings trilogy
The Fellowship of The Ring: "The Fellowship Theme", "The Prophecy", "Concerning Hobbits", "Three Is Company", "In Dreams", "Shortcut to Mushrooms", "A Knife in Dark", "Argonath", "The Breaking of the Fellowhip", "In Dreams"
The Two Towers: "Forth Eolingas", "Evenstar", "Rohan", "The March of the Ents", "Isengard Unleashed", "Breath of Life", "Gollum's Song"
The Return of The King: "The Steward of Gondor", "Minas Tirith", "The End of All Things", "The Return of The King", "The Grey Havens"
- Albinoni/Linhart: Adagio
- arr. Linhart: Show
PŘESTÁVKA
- John Williams: Highlights from Jurassic Park
- John Williams: Suite from the Star Wars saga
Star Wars Episode I: "Main Title", "Anakin's Theme", "Jar Jar's Introduction", "Augie's Great Municipal Band", "Duel of the Fates", "End Credits"
Star Wars & The Empire Strikes Back: "Main Title", "Princess Leia's Theme", "The Imperial March", "Yoda's Theme", "The Throne Room"
(část informací převzata ze sekce John Williams webu http://www.cswu.cz/) |
[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]
Jan "Belcarnen" Čeřovský, přidáno 2.5. 2008 13:45:46 | Test...
| | Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 28.6. 2006 17:57:37 | Tak snad už tu bude s komentáři klid :)
| | bohuš matuš, přidáno 17.1. 2006 18:00:03 | Dobrý den, bylo mi potěšením vyhovět Vašemu přání a účinkovat bez nároku na honorář na Vaší akci. Váš komentář mě velice pobavil a se těším na další spolupráci... Bohuš Matuš
| | Frodulka, přidáno 8.6. 2005 11:12:30 | Kde se včas dozvím kdy bude další koncert ? Tenhle jsem bohužel nestihla,
protože jsem v tu dobu byla v kině na Star Wars 3. Až budete 100% vědět přesné datum dalšího koncertu, tak to prosím včas oznamte ( internet, noviny ...) Příště si to rozhodně nenechám ujít. Předem moc děkuji.
| | Jiří "Jedi Master" Korynta, přidáno 3.6. 2005 15:18:58 | S tím souhlasím. Rozdíl originál (SW) a aranžmá (PP) je opravdu velký.
Měj se.
| | Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 3.6. 2005 14:52:16 | Jiří "Jedi Master" Korynta: všechna ta hodnocení tady jsou v podstatě kladná :-) ty podmínky i dobu, po jakou hrajete, každý chápe a uznává :-) Prostě jen je problém v tom, že když je vedle sebe LOTR i SW, tak je ten rozdíl fakt hrozně poznat :-)
| | Jiří "Jedi Master" Korynta, přidáno 3.6. 2005 13:47:50 | Zdravím všechny fanoušky. Nejprve bych Vám chtěl všem poděkovat, co jste byli na koncertě. Myslím, že by stálo za pár věcí vysvětlit a použít trochu obrany :-) S výhradami, co tu zazněli souhlasím, ale jako profesionální hudebník, který se navíc filmovou hudbou zabývá od pěti let, musím pár věcí upřesnit. Za 1. za takových podmínek, za kterých jsme museli hrát by ani London Symphony nehrál o moc líp. Kdo hraje na nějaký, třeba dechový nástroj, ví, co znamená horko a dusno pro dechaře. Máte naprosto vyschlo v puse a nedá se vůbec hrát. Takže ty chybky, co tam byly, byly hlavně z důvodu absolutně nehratelných podmínek a já, jako sám hráč, obdivuji orchestr, že to vydržel a podal takový výkon. 2. hlasitost. Nikdo nepočítal s takovou návštěvou. Nikdo. A ti, co tomu rozumí vědí, že akustika ve volném a přeplněném sále je úplně jiná. Naše generálka trvala 30 min. A hlavně, dvěma slovy, malý sál. 3. Pán prstenů. To je velký problém. SPolečenstvo je z aranžováno velice dobře, ale Dvě věže a Návrat jsou, jak už bylo řečeno, rozkouskované. Aranže nejsou naše a jiný PP prozatím neexistuje. Ono, už k těmhle notám se dostane málo smrtelníků. Mám samozřejmě v plánu za několik let získat pravé originály, ale zatím jsme závislí na tom, co vypustí skladatelé. 4. SW. Star Wars jsou originál přímo od Johna Williamse, tak proto jste slyšeli naprostý originál. Všechny výhrady beru a také budeme zlepšovat. Ti, co byli na velikém koncertě 8.3. vědí, jaký pokrok se udělal. A ještě jedno je důležité, první zkoušku jsme měli 2.11.2004!!!A než jsme ustálili sestavu, tak to taky pěkně dlouho trvalo. Nechci psát, že v nás není žádná chyba, to vůbec ne, jen chci některé věci vysvětlitm takže si to neberte nějak špatně. Jo, abych nezapomněl. Nejvýšší školou, která je v orchestru studována je konzervatoř. Žádný profíci, nic takového, taže si myslím, že to už je dobré. Mějte se krásně. Držte nám palce 19.6., protože natáčíme v rozhlase. Další "velký" koncert je plánován nejdříve na konci září. Pokud byste nám někdo chtěli nějak pomoci, obraťte se prosím na email. Děkuji a děkujeme moc za návštěvu a přízeň. Mějte se krásně. S pozdravem, Jiří Korynta, dirigent PFO.
P.S.: Děkujeme za všechny kladné i záporné hodnocení.
| | Watcher, přidáno 3.6. 2005 12:41:25 | Koncert byl opravdu velmi krásný a skvělá atmosféra. Fanoušci Star Wars museli být úplně nadšení, fanoušci PP také, že vůbec mohou Shoreovu hudbu poslouchat v koncertním provedení, ale všechny výhrady, které tu zazněly, jsou také pravdivé. Souhlasím s recenzí Bela – provedení PP bylo o řád horší než Star Wars. Škoda, že nebylo zahrané se stejnou precizností, nasazením a nadšením jako další skladby. Ale třeba se to ještě zlepší.
Myslím, že by lépe vyznělo nechat skladeb třeba méně, ale celých, ne různě krácených a slepovaných. Aranžmá TTT bylo skutečně nejhorší. Jakkoli uznávám, že hudba Star Wars je velmi pěkná, výrazně preferuji PP.
Skladby Star Wars by se mohly hodit k různým filmům, konkrétně imperiální pochod klidně k nějakým filmům z římských či egyptských dějin (připomíná mi Aidu). Ale PP ne – to je skutečně hudba mimo čas, ze země, která kdysi byla :-)
Argivan: Tak si objednej Cd nebo DVD, je tu odkaz…
Aman: Souhlasím s přílišnou hlasitostí, i se vším ostatním. Pokud jde o hudbu Morie, Trpasluj by snad byla koncertně proveditelná, tam sbor není, a skladba je to nádherná.
| | Argivan, přidáno 3.6. 2005 10:49:47 | Je po koncertě, proč jen se mnou nikdo nechtěl jet!! Muselo to být užasné, moc toho lituji, že jsem o něco takového přišla a závidím všem, kteří tam byli!!! Doufám, že bude ňáké přístě!!!
Argivan
| | heechee, přidáno 3.6. 2005 9:44:12 | Ahoj. Na koncert jsme se vidali přestože nejsme z Prahy a musím přiznat, že vůbec nelituju dne dovolený, který mně to stálo. Bylo to naprosto úžasné, obdivuju dirigenta i orchestr a konec konců i diváky, protože ti co neurvali od protivného pořadatele židle, si svůj zážitek opravdu poctivě zasloužili. Nezbývá než jen dodat: Jen houšť a větší kapky! Pro Malenloth: Pána Prstenů v kině ještě můžeš vidět a to konkrétně dneska o půlnoci ve Slováči, kde se opakuje maratón.
| | Aman, přidáno 2.6. 2005 0:13:56 | Ještě malý doplněk:
On má Howard Shore obecně jednu podstatnou nevýhodu proti Williamsovi, než jen větší či menší secvičenost. A to je podstatný vliv vokálů v soundtracku a tudíž i při koncertním provedení. Pokud nezpívá sbor se sólisty a vokály jsou nahrazeny jen nástrojově, nebude to nikdy "ono". Třeba celá Moria či Lórien jsou de facto beze sboru koncertně těžko proveditelné do té podoby, jak je máme zafixované z filmu... Ale přesto, znovu, klobouk dolů!
| | Idril.Celebrindal, přidáno 1.6. 2005 22:04:51 | Bylo to naprosto senzační!!! Všechno se jim tam moc povedlo a vidět dirigenta s takovým nadšením je jen radost! Jsem moc ráda, že se něco takovýho u nás děje. Nevím, jak vy, ale já při prvních melodiích slzela, jak mě to vzalo. Navíc třetí řada je holt třetí řada:) Doufám, že tenhle koncest rozhodně nebyl poslední a těšim se na další! (Lepší kombinace než soundtrach LOTRa a Star wars už ani nejde!!!:)
| | Aman, přidáno 1.6. 2005 21:24:59 | Taky se přidám s chválou, bylo to fakt moc dobrý, plně souhlasím s recenzí Bela. Co mohu vytknout, seděl jsem téměř ve středu sálu, byla možná přílišná hlasitost (ještě půl hodiny po odchodu mě bolely nejen ruce od tleskání, ale i uši :-). Ona hlasitost k některým částem (Imperial March) samozřejmě patřila, ale v jiných mohla být trochu na škodu, někde chyběl větší kontrast hlasitých a tišších částí. A také vyváženost: dechy (i když samy o sobě vpravdě impozantní) někdy příliš přehlušovaly smyčce, které nebylo moc slyšet. Takže je co "pilovat", ale celkově na naše poměry skutečná špička. Moc se těším na CD z koncertu a slyšel jsem, že má brzo vyjít i samostatně natočené CD tělesa. Moc díky, pane Korynto, jen tak dál, držíme Vám palce, tohle u nás dost chybí.
| | Malenloth, přidáno 1.6. 2005 19:37:45 | Není co dodat, snad jen: "Kdy a kde bude další?"
A taky mě tak prošlo hlavou, hlavně u první skladby, že bych ještě chtěla někdy vidět Pána Prstenů v kině, protože takhle nahlas je to teprve ono, a to doma nepůjde...
| | Tar-ara, přidáno 1.6. 2005 14:44:54 | Koncert byl naprosto úžasný, skvělý a perfektní! Všechna čest. To, že jsem měla den poté zkoušku, jsem naprosto a vesele hodila za hlavu. Asi bych si neodpustila, kdybych tam nešla (i když to bych to moc posoudit nemohla, ale stejně :)). Ať jsem se třásla blahem :)). Zvlášť u "pádnějších" skladeb, které vibrovali sálem...jen zavřít oči a člověk byl ztracen. Prostě paráda, ani nemám slov.
Sláva orchestru a dirigentovi! A laita, laita te!!! :)
| | Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 1.6. 2005 13:51:10 | Tauriel: překlep, opravím :-)
| | Tauriel, přidáno 1.6. 2005 13:10:02 | Koncert byl úúúúúžasný!!! :-) Třikrát bravo a sláva všem muzikantům a hlavně mistru dirigentovi! :-)
Aranžmá z hudby LOTRa se občas zdály trošku nepřirozeně poslepované (vina aranžérů, ne orchestru), a ke konci byla rozladěnost orchestru značně slyšitelná (tím horkem a vlhkostí... nechápu proč se nenechaly otevřené okna...), nicméně to bylo moc hezké. :-) Akorát mi tam chyběly "elfské" motívy Roklinky a Lórienu, no ale co už. ;-)
Bohuš Matuš byl... ehm. Raději ani nebudu komentovat... :-D
Ale, jak říká Bel, druhá část s hudbou Johna Williamse byla naprosto skvělá. Hudba z Jurassic Parku byla skvěle naaranžovaná a velmi dobře zahrána. Imperial March byl přímo famózní, a nejen kvůli samotné hudbě, ale i pro téměř dokonalé provedení, byl bezesporu zlatým hřebem večera (dokonce dvojitým... ;-)).
Byl to moc hezký hudební zážitek, a ještě půl hodiny po koncertu mě bolely ruce od tleskání... ;-) A už teď se těším na příští koncert, ať už bude kdykoliv.
P.S.: Bele, rýpnu si: Závěrečné fanfáry z trůnního sálu jsou z Epizody IV, ne VI. ;-)
| | Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 1.6. 2005 10:53:48 | Rebeka: Arghhh... a já si furt říkal, že to docela znám, ale nemohl přesně zařadit %-)
| | Rebeka, přidáno 1.6. 2005 10:48:22 | KOncert byl naprosto skvělý.... jsem moc ráda, že jsem se na něj dostala :-)
BTW Bele, to co přidávali byli Piráti z Karibiku ;-)
| | Ruby, přidáno 1.6. 2005 9:40:05 | Tak musím říct, že koncert byl naprosto úžasný! Pán Prstenů byl skvělý, ale Star Wars, to byla skutečná lahůdka, zvlášť Imperial March!
Děkuju za skvělý zážitek a doufám, že vás zase někdy uslyšim :-)
| | Jiří "Jedi Master" Korynta, přidáno 29.5. 2005 22:22:45 | Abych upřesnil natáčení toho DVD. CD bude natáčeno profesionálně. DVD bude "jen" poloprofesionálně, ale velice kvalitní. Kvalitnější než minulé DVD, které mělo velký úspěch. Pokud budete chtít nějaké informace o orchestru nebo třeba o DVD,CD, tak se ozvěte orchestru pfo@centrum.cz nebo přímo mě, dirigentovi, jirka.korynta@volny.cz. Těším se na Vás, kteří jdete na koncert. Mějte se hezky.
| | Emeldir, přidáno 29.5. 2005 17:19:39 | Oznamuji, že ruším natáčení koncertu PFO 31.5.2005 z důvodu zdravotní indispozice a také díky tomu, že se mi do této chvíle přihlásili 2(!) zájemci o video.(to Elrondka a ostatní: až budete zase fňukat, že se někam nedostanete, tak už se mnou nepočítejte!)
Dle mých informací si ale ten koncert nechá PFO nahrávat také profesionálně, takže se kdyžtak s žádostí o video obraťte na ně.
| | Tauriel, přidáno 26.5. 2005 18:55:25 | Týýýjo, tak na tohle půjdu!!! :-) Těši, těši!
| | boromira, přidáno 23.5. 2005 15:56:28 | Tohle jsou jediné okamžiky, kdy lituju, že jsem dala matičce Praze vale. Jsem na tom jako Lúthien...
| | Third horseman, přidáno 20.5. 2005 13:26:31 | Hmmm, to by stalo za uvahu. Jakmile budu mit po zkouskach (polovina cervna), snad bych se mohl o neco pokusit. Sem zatim sice novacek, ale shaneni by melo byt tak trochu v oboru;) Tak uvidime. Zatim at se dari v koncertovani a nejen v nem
| | Jiří "Jedi Master" Korynta, přidáno 20.5. 2005 11:59:19 | Zdravím. My bysme klidně turné udělali, ale problém je ten, že orchestr je soukromý a já nemám tolik peněz. Kdyby ovšem někdo tohle zařídil, tak by nebyl problém.
Zdraví Jiří
| | Third horseman, přidáno 19.5. 2005 12:59:32 | To Jiří "Jedi Master" Korynta: Dobry den. Asi neplanujete neco jako turne, ze? Treba v Brne by myslim byl zajem urcite take... Nejsem sice primo odtamtud, ale rozhodne je to blize nez do Prahy
| | Jiří "Jedi Master" Korynta, přidáno 19.5. 2005 12:05:57 | Omlouvám se, že jsem to omylem poslal 2x.
Mějte se.
| | Jiří "Jedi Master" Korynta, přidáno 19.5. 2005 12:04:26 | Ahoj fanoušci. Jsem dirigentem PFO, které pořádá koncert. Jsem moc rád, že je o něj velký zájem, protože si myslím, že to bude poměrně velká bomba. Jsem naprostý blázen do filmové hudby a za CD a DVD jsem již utratil deseti tisíce :-) Doufám, že Vás nezklameme, a že se Vám bude koncert líbit.
Jsem tak trochu jako Peter Jackson a Steven Spielberg: "Co si neuděláš sám, to nemáš."
Těšíme se na Vás.
Pražský Filmový orchestr
| | Jiří "Jedi Master" Korynta, přidáno 19.5. 2005 12:04:20 | Ahoj fanoušci. Jsem dirigentem PFO, které pořádá koncert. Jsem moc rád, že je o něj velký zájem, protože si myslím, že to bude poměrně velká bomba. Jsem naprostý blázen do filmové hudby a za CD a DVD jsem již utratil deseti tisíce :-) Doufám, že Vás nezklameme, a že se Vám bude koncert líbit.
Jsem tak trochu jako Peter Jackson a Steven Spielberg: "Co si neuděláš sám, to nemáš."
Těšíme se na Vás.
Pražský Filmový orchestr
| | Emeldir, přidáno 19.5. 2005 7:18:42 | Tak je to v suchu, práva mam a pokud vše pude dobře, tak to i natočím :-D.
Všichni, kdo by měli o video zájem, ozvěte se mi na emeldir@asf.cz.
Cena dle velikosti videa CD 20,- DVD 25,-
Točila jsem také bitvu Pán Prstenů 2005 v Čechách, objednávky na stejném mailu.
Veškeré video bude k dostání asi za dva měsíce.
| | Emeldir, přidáno 18.5. 2005 20:47:41 | Napsala jsem na PFO mail ohledně práv na amatérské natočení LOTR a SW části koncertu. Kdyby se to povedlo a práva jsem získala, budete se moci potěšit i vy nepražáci alespoň na PC. Až dostanu odpověď, ozvu se.
| | Lúthien, přidáno 17.5. 2005 23:30:14 | já chci taky jít,ach jo v takovym malym městě jako bylím já,se dočkám maximálně tak koncertu ZUŠ:-/
| | Third horseman, přidáno 17.5. 2005 17:14:33 | Vecna skoda pro mimoprazaky (jako ja) :( A zrovna tam 27. budu (koncert Iron Maiden) Nebyt zkouskove...
| | Elrondka, přidáno 17.5. 2005 16:52:33 | Tedy, to bych až brečela, že nebydlím v Praze... Kdo tam půjdete, užijte si a tleskejte za mě!
| | PCcat, přidáno 17.5. 2005 15:44:24 | Tak na to bych mileráda šla:)
| | Aman, přidáno 17.5. 2005 14:39:04 | Hmmmmmm, proto jsem dal odkaz včera večer do DF a hle, už je tady článeček. Prima.
Pokud čas dovolí, určitě si půjdu poslechnout, jen jestli ten sál bude stačit...
| | Míšánek, přidáno 17.5. 2005 10:33:33 | Hmmmmmmm, to zní velmi lákavě!
| |
|
[ Všechny články ]
[ Zpět na stránku o filmu Pán
Prstenů ]
|